söndag, januari 04, 2009

interior dreams.

Inatt har jag inrett sovrummet. Tror det kommer bli väldigt bra det jag har tänkt mig och att bo med älskade är ibland ganska skönt, för när jag berättade om planerna och sedan om planerna i tv-rummet fick jag som svar: Du gör som du vill. Underbart! Ikväll ska jag jobba. Jippie! Men förutom inredningstankarna så har jag haft svårt att sova för schemat är omgjort och nu kommer vi börja klockan 17 istället för 19 och jag har varit lite orolig att jag ska glömma bort detta så jag har drömt om detta. Det är helt galet. Men nu har jag i alla fall skrivit det här på bloggen och det borde ju fungera som en påminnelse. Äh, hade någonting annat jag skulle ha bloggat om, men det försvann i samma veva jag skrev "inatt". Jaja, en stund i soffan innan duschen.

Inga kommentarer: