fredag, januari 30, 2009

"I'm going to be one of the dancepeople."

Då var det färdigdansat för den här veckan. Slowfox och Paso Doble. Det var många bra idag, men bäst var ändå Morgan Alling. Jag var inte långt från att fälla en tår. Det var så bra, så vackert och så stilfullt. Underbart att se. Nu är det bara att träna till nästa fredag, då är det samba och det kan bli riktigt kul.

Annars är nacken fortfarande stel och smärtan börjar sakta men säkert leta sig neråt längs ryggraden. Förbannat jävla helvete! Badet gjorde varken bu eller bä. Eller ja, just när jag låg i karet var det ganska bra, men så klev jag upp och tillbaka på noll. Så kan det vara ibland. Hoppas att det har försvunnit till imorrn för det är verkligen inte kul att ha så här ont. Tur att jag har mina serier. Och Let's Dance förstås.

Inga kommentarer: