torsdag, januari 15, 2009

"I see the idiot walk..."

Eftersom innebandyn blev inställd (för min egen del) även denna vecka (förkylningen måste ut ut innan jag "får" spela igen) så började jag dagen med en promenad istället. Mycket skönt. Vädret var helt klockrent och stavarna fungerade exakt som sist jag använde dem. Det var nära att jag fick med mig karln, men eftersom han stannade hemma fick jag hemlagad lunch när jag kom hem igen. Det är inte illa.

Sen tog vi
tag i kaoset vi levt i alldeles för lång tid. Men nu är det fint igen och det luktar gott, till skillnad från innan. Nu ska vi bara få fingrarna ur och tömma min lägenhet och ta hit det som ska hit och göra i ordning ordenligt, men det hinner vi, ingen brådska än så länge. Jag har precis duschat och ska strax iväg och förnya mina p-piller, inte det roligaste, men nödvändigt. Dock undrar jag var min hårtork har tagit vägen. Hade den senast på badet på nyårsafton, men efter det är den spålöst försvunnen. Någon av er tjejer som var med, som sett till den? Jaja, kläderna är invikta i garderoben, men nu ska jag stöka till när jag behöver något att ha på mig.

4 kommentarer:

e|in sa...

Men jag tackar, det är jävulskt skönt ;) Joo lite lets dance är ju inte fel, kanske med lite chips och dricka till ;) hehe.. Men vi höres imorrn! Puss

J sa...

Näää tyvärr inte. Hoppas någon råkat ta hem den så den ej är glömd :S Skönt med prommis, såg riktigt friskt och härligt ut på morgonen :) PUSS

yanmaneee sa...

kate spade handbags
nike basketball shoes
yeezy boost
yeezy shoes
yeezy shoes
kyrie 5 shoes
adidas tubular shadow
golden goose sneakers
yeezy boost 350 v2
bape hoodie

touti sa...

learn the facts here now luxury replica bags visit this web-site bags replica ysl check this link right here now Louis Vuitton fake Bags