söndag, januari 11, 2009

damn you fever!

Nog fan följde febern med på middag nog. Förbannat. Men vi hann äta och spela lite spel innan den anlände. Men en filt och en alvedon gjorde susen. Svettningarna följde ju dock också med, men det blev bättre och jag kunde vara lite social den sista timmen. Men jag blir så irriterad, ska det aldrig bli bra? Funderar på om jag ska lägga mig och sova nu, kanske är lika bra för sömn ska ju vara ett bra recept mot feber, men jag bävar lite inför natten. Kan hända att det blir en repris på natten till idag och den var inte rolig. Men å andra sidan vet jag ju inte hur det blir förrän jag är där.

1 kommentar:

J sa...

Åhhh inte kul. M;en se det positiovt, du hann ju som sagt äta och sällskapa ett tag iaf! :) Man ska börja i små mängder.. Och bättre att du gör bort det nu så du är pigg nästa helg ;) (eller d tyckker då jag, lite ego men) Hoppas verkligen att det ger sig snart, PUSSS