torsdag, januari 15, 2009

crazy numbers.

Elin gjorde mig uppmärksam att termometern måste vara konstig eftersom den visade på det dubbla hos dem och de bor inte långt ifrån oss. Var tvungen att kolla upp det där och Elin är en smart liten flicka. Sladden hade halkat ner och blivit begravd under snön och där är det ju varmare än i luften. Genast höjdes siffrorna efter åtgärden. Tokigt värre.

Skidskyttet blev ett fiasko för svensk del. Eller halva stafetten blev ett fiasko. Nilsson och Ekholm var helt värdelösa och inför växlingen till Ferry hade Sverige använt nio extraskott (åt helvete!) och åkt på tre straffrundor (åt helvete det också!). Men som sagt, Storumans egen Björn och kanonkulan CJ visade var skåpet ska stå. Åh, vad jag älskar skidskytte. Tyvärr är min sambo inte av samma åsikt, men det skiter jag i. Kommer sitta bänkad i februari och följa alla stavtag, alla skott, alla spurter och alla målgångar. VM i Korea, kung!

4 kommentarer:

e|in sa...

Det var väl det jag förstod, hade varit lite märkligt annars ;) Nu ska jag nog lägga mig framför tv, om jag inte hoppar i duschen först, får se vilket ;) Ha en bra kväll!

e|in sa...

Jag tror den ska få stanna hemma, men jag har inte bestämt mig ännu ;) Vad pysslar du på med?

Anonym sa...

nä det är ju sant! men nu är han bara förkyld och då kan man ju jobba. Han sitter ju själv på ett lok så det är ju ingen som blir smittad direkt ;P inga gammlingar eller ungar hehe. vi bor i trångfors!! trivs kanon! =)

yanmaneee sa...

pg 4
kyrie shoes
golden goose outlet
giannis shoes
yeezys
moncler jackets
curry 8
golden goose
lebron 17
air jordan