lördag, januari 10, 2009

could this be the end?

Har varit tvungen att byta kläder tre gånger inatt. Har svettats så mycket att sängen varit helt dyblöt. Läskigt värre. Men det positiva med natten är att febern är borta (peppar, peppar...). Men jag har nog svettats bort det mesta och jag hoppas att det var slutskedet. Snart ska jag hoppa in i duschen, för jag tror att en dusch efter den här natten skulle sitta bra. Sedan ska jag bara ligga ner och försöka snyta mig så mycket som möjligt (ska försöka vänja mig av med nässprayet) så att jag orkar med kvällen. Vi är bortbjudna på middag och det vore väldigt trevligt om jag inte behöver snyta mig hela tiden och sen hoppas jag att febern stannar hemma för den är inte bjuden. Det är bara jag och Micke som ska dit och objudna gäster tycker ingen om.

Inga kommentarer: