lördag, januari 31, 2009

bachelor of science.

Blev ingen promenad imorse heller. Nacken krånglar lite fortfarande. Men det är bättre än igår och det är ju väldigt positivt. Var en sväng på stan, dels för att besöka systembolaget och Coop, men jag hann strosa lite på Gina och Åhléns (har kvar pengar på presentkorten där), men jag hittade ingenting som kändes värt att köpa.

Sen for jag förbi lägenheten för att kolla posten och äntligen mina vänner, äntligen är det här:

(Bilden är dålig pga min mobilkamera.
Men ni kan väl ändå se vad det står?)


Förstår ni vilken lättnad det är att få hålla det i handen. Nu har jag det skrivet svart på vitt att jag är färdig med skolan. Nu kan jag inte tvivla längre. Skönt, skönt, skönt! Kanske att jag firar ikväll. Har inte riktigt bestämt mig ännu, men jag har några timmar till på mig att bestämma mig. Man vet aldrig. Underbart!

Inga kommentarer: