måndag, december 15, 2008

what a team!


Nu kanske ni undrar varför jag är vaken så här tidigt eftersom jag jobbade igår. Men jag ska stilla eran nyfikenhet. Jag ska åka upp till skolan och sitta tentavakt tillsammans med Börje Salming. Det ska bli riktigt trevligt. Det är alltid kul att lära känna nya människor. Men jag kan ju inte sticka under stolen med att sängen lockar faktiskt lite mer än att sitta på skolan med Börje, men sängen väntar när jag kommer hem. Jag är speciellt trött för att de ringde från Österbo halv sju imorse. Jag blir så jävla (ursäkta språket) irriterad, för nu vet jag att det står i boken att jag inte kan jobba förrän senast onsdagkväll, kan de inte läsa de som jobbat natt? Jaja, tekoppen vill tydligen bli tömd och sedan måste jag och Börje fara iväg. Ses säkerligen senare!

Inga kommentarer: