lördag, december 13, 2008

to sleep or not to sleep, that's the question.

Att vända på dygnet har jag aldrig tyckt om, men ändå är det det jag gjort den senaste veckan. Men å andra sidan när man har ett jobb som jag är det inte alltid så lätt att gå och lägga sig tidigt för då blir det ingen tidning. Julfesten var okej. Maten var riktigt god och underhållningen höll världsklass (de spelade Lars Vegas Trio-låtar och jag älskar dem). Men annars vet jag inte riktigt. Många av mina kollegor höll bra form, speciellt en av dem. Men jag drog kring nio redan, gäspningarna avlöste varandra och min motivation att stanna kvar var inte så hög. Kom hem till soffan istället och hann se slutet av Idol (helt rätt vinnare, men det var ju inte så oväntat). Sen har jag myst lite med älskade i soffan, men blev brädad för datorn, sånt är livet. Borde kanske sova så att jag inte är så trött imorrn, men jag kan sova en bra stund på morgonen så det är inte hela världen om jag är vaken en stund till. Måste bara hitta på någonting att göra.

1 kommentar:

J sa...

Mhmm, du drog så tidigt.. men det kan vara skönt det också.. :) Japp vi ser väl om ni tar er ut elelr hur ni gör :P PUSS