tisdag, december 09, 2008

something old and something new.

Har gjort absolut ingenting idag. Men jag känner att jag är värd lite ingenting. Speciellt med tanke på att imorrn blir det massor. Jobbar 7-16.30 på Laxstigen (bästa våningen) sedan är det bara att skynda hem för att ta en liten powernap för att sedan äta middag (som förhppningsvis är färdig när jag vaknar) och sedan fortsätta till nästa jobb och arbeta 19-01. Jag sa efter i somras att jag inte skulle dubbelarbeta mer, men jag kunde bara inte säga nej. Men en dag ska jag väl klara av.

Har nyss sett ett gammalt avsnitt av Cityakuten, från säsong två tror jag det var. Det var lite roligt. Men jag fick samtidigt hem det senaste avsnittet (säsong 15) så jag tror jag ska se det nu och sen kanske det är lika bra att gå och sova, för sömn behöver jag om jag ska orka med morgondagen. Puh! Men först en tripp till Chicago.

Inga kommentarer: