onsdag, december 17, 2008

romantic date in the couch.

Tvätten är nu inne på upploppet. Känns skönt med tanke på att det blev sju maskiner idag och faktiskt tre maskiner förra veckan. Fråga inte mig varför det blev så mycket, fråga min karl. Har precis ätit, vi blev sugna på skräpmat (okej, jag blev sugen och fick med mig älskade på idén) och det var gott, väldigt gott, men var det egentligen värt det? Jaja, disken är fortfarande odiskad, men det är inte mitt problem längre. Micke har lovat att ta hand om det imorrn och gör han inte det får han med mig att göra. Bara så att han vet. Ska ner i tvättstugan om en tjugo minuter ungefär och hämta upp allting och sedan ska jag till Klumgatan. Killarna har en dejt på venten (är inte datanördar de bästa?) så jag tänkte ha en dejt med Jonna i soffan. Mycket trevligare.

1 kommentar:

J sa...

oj oj, mkt tvätt och städ nu :P Huvva så segt :S Men jag säger som Moa, sååå mkt skönare att göra de själv än att de är hemma! Ses snart, puss