söndag, december 07, 2008

the queen of zapping.

Gårdagen var helt okej, det är synd att taktkänslan inte ville följa med. Men man kan ju inte vara bra på allt. Dock var jag glad att jag inte behövde dansa med någon annan än Valle, för med honom gör det inte så mycket att det går lite knackigt. Men det var roligt att se alla andra som dansade. Är väldigt fascinerad över de som kan. Helt fantastiskt. Kvällen avslutades på Kalles och Adana med fulla pojkar. Det var roligt.

Idag har det varit mycket tv. Längdskidåkningsstafetter, skidskytte, Idol- och Stjärnor på isrepriser. Zappartummen har arbetat, men har sett det som var viktigt, så känner inte att det var jobbigt. Nu är det bara isdansarna som gäller, dock vet jag redan vem som vann (jävla Aftonbladet!), men det är kul att se ändå. De är verkligen duktiga pojkarna.

Sen måste jag ta på mig varma kläder (många minus ute idag) och promenera in till stan och hämta bilen. Känns väl sådär, men eftersom jag jobbar ikväll så måste jag ha bilen och promenaden kanske blir skön trots kylan. Det finns ju inget dåligt väder, bara dåliga kläder!

Inga kommentarer: