fredag, december 12, 2008

"oh, christmasparty in my boots"

Jag skjuter upp tvätten. Det var bara sängkläder och handdukar och sånt är inte så viktigt. Orkar inte springa upp och ner idag. Har nyss kommit hem från stan där jag uträttat några ärenden. Men jag insåg att jag ska nog inte köra så mycket bil idag, för med min axel blir jag en trafikfara, kan inte riktigt använda den som vanligt. Men som Jonna sa, det är ju tur att det är vänstern och inte högern får då hade det blivit ännu svårare.

Istället för tvätta ska jag prova ut lite kläder. Ikväll är det nämligen julfest med Österbo. Väldigt överraskande att vi vikarier får följa med i år, men de har väl pengar över (vilket jag tycker är väldigt konstigt) och jag klagar inte. Gratis mat och underhållning kan man ju inte bara tacka nej till. Sedan har jag ju även fått hem det senaste avsnittet av Cityakuten så jag ska väl se det också, för det förra slutade mitt i handlingen så jag måste bara se fortsättningen. Men först ska jag som sagt dyka in i garderoben.

2 kommentarer:

Malin sa...

Vi kommer den 19/12 med andra ord om en vecka och stannar till den 27. Då blir det näråt i Sverige igen för lite nyårsfirande i Åretrakten. Va mysigt att var i fjällen över jul...eller det tycker jag inte allt, jag är så less på fjällen! Fast det kanske är lite annorlund om man har med sig någon eller några som man känner och tycker om. Med lite tur hinner vi ses en svängom innan vi åker vidare in i landet i olika omgångar :D Ha det bra!! Kram

J sa...

Jaa det är sant, jag fårt dansa som en dåre. Så om du ser en virrvelvind imorgon på dansgolvet, kom gärna förbi och säg hej ;) Hopaps du har skoj idag..Puss och godnatt ;)