tisdag, december 09, 2008

my own couch.

Det är tydligen mitt 600de inlägg, så jag ska fira det med lite glögg. Inte för att jag visste om siffran innan jag satte igång spisen, men jag låtsas. Badkaret är på plats och det blev mycket finare i badrummet när kabinen försvann. Mer öppet och mycket ljusare. Nu ska jag bara lägga min kvinnliga touch där inne så att det blir ännu finare. Men det får bli efter nyår.

Jag gick hem till mig en sväng för jag tänkte att jag skulle (var tvungen att ta bort pannan från plattan, men det märker aldrig ni) tvätta lite kläder. Men tydligen så var det någon av mina grannar som hade samma tanke, så tvättning blir fredagsnöjet. Kul. Men istället för att gå tillbaka till det andra hemmet (två jobb och två hem, om ni undrar om jag verkar splittrad så har ni orsaken) så tänkte jag mysa lite i min egen soffa med lite glögg och senaste avsnittet av Gossip Girl (har missat några, men har sett de två före i morse) innan jag tänkte skölja av mig lite i duschen. Vågar inte riktigt inviga badkaret innan jag fått städa ur det ordentligt (det är inte så smutsigt, men jag vill ändå)... Jag hoppas att intressesmurfen är med mig nu, för att missa allt detta vore inte bra.

2 kommentarer:

e|in sa...

låter bra det :) vad hade damen tänkt sig? ;)

J sa...

Ohh ni har fixat badkar istället, najs :) Blir jag sugen på att bada vet jag vart jag ska fra nu då ;) hihhi