onsdag, december 31, 2008

my last day,

Nu har jag jobbat mitt sista schemalagda pass på Darub. Det kändes inte kul att lämna jobbet och inte veta när jag ska återvända. Men såna är tiderna nu, det suger men vad kan lilla jag göra? Det gick i alla fall bra ikväll (förutom slutet, läs förra inlägget), dock var det ingen bra löpare (en av dem som gick utbildningen med mig), hon är inte snabb om jag säger så, men alla kan ju inte vara lika awesome som jag. Nu ska jag strax fixa till mina fötter litegrann för imorrn väntar havsbadet. Nyårsbad ska det tydligen bli och det är ju bra för då får jag ju bli ren på årets sista dag. Men att ha mina fula fötter promenerande där inne är inte roligt, så jag ska fixa till dem lite innan sängen väntar. Kanske att jag äter en macka också så magen får bli lite tillfredsställd. Det är ju aldrig fel.

Inga kommentarer: