onsdag, december 03, 2008

late breakfast, again.

Idag vaknade jag en timme tidigare än igår. Jättetrött och förvirrad (som vanligt). Men natten blev konstig, för Micke kunde inte alls sova och det störde mig litegrann. Men när han försvann somnade jag om gott. Nu har jag lagt in lite annonser för att få iväg den fördömda tv-bänken och min säng. Yes, nu ska den bort. Sover aldrig i den och den är dum!

Funderar på om jag ska äta lite gröt, som någon slags lunchaktig frukost, för det är ju som vanligt ingen idé med någon storslagen frukost idag heller. Men å andra sidan behöver jag inte stressa med middagen idag för jag är ledig. Min första lediga dag av två, den här veckan. Ska äta min gröt och sedan ska jag gå över till mitt andra hem och göra julfint. Dock sov Micke på soffan när jag gick, men han får skylla sig själv. Han har lovat att jag ska få göra julfint så då får han bli störd hur bäst han vill!

Skickade förresten in alla papper igår. Så nu är det bara att vänta. Snart kommer det efterlängtade brevet och svärmor sa att jag skulle ringa så fort jag har det i min hand, så skulle vi fira. Tror ni att jag kan få palt då?

2 kommentarer:

e|in sa...

vad julfin blogg du har gjort.. har inte riktigt haft någon riktigt julkänsla men då man kommer in å kikar på din blogg då börjar det kännas som jul, lite iaf ;) ´hoppas allt är bra med dej! nu ska jag iväg på stan å handla julklapps med sis.. men vi ses å hörs! kram!

Anonym sa...

Idag är det bara lugnt, sluta just på jobbet så chilla.. :O) Sj då? hare, puss