onsdag, december 10, 2008

gingerbread dough.

Ja, bara drygt femtio minuter kvar tills nästa jobb börjar. Känns ändå inte så jobbigt, men det kommer säkert senare. Mådde pissigt imorse, höll på att svimma när jag skrapade rutorna på bilen (nej, motorvärmaren var inte i) och på jobbet kändes det snurrigt, men som tur var så släppte det. På eftermiddagen bakade vi pepparkakor och gamlen var så lyckliga och jag skrattade så fruktansvärt mycket. Bakade för fulla muggar jag med, blev mjölig hela jag men kul var det.

Försökte sova en stund när jag kom hem, men det var lönlöst. Men lite vila fick jag och jag hoppas att det räcker för att orka med kvällen. Lyckligtvis är jag löpare så om jag arbetar på bra kanske jag får åka hem redan kring tolv för sömn behöver jag. Imorrn blir ingen lång sovmorgon för det är ju torsdag och ni vet ju vad som händer då. Jaja, slutskrivet för nu. Ska se om jag har några bra kläder här eller om jag måste traska hemåt innan jobbet. En sista sak bara, varför luktar mina händer fortfarande pepparkaksdeg, trots att jag tvättat och spritat händerna många gånger sen dess?

2 kommentarer:

J sa...

Jobba lugnt. Dock jääkulskt skönt med din sömn inatt, avis :S
Sov gott osh spring som faaan imorgon ;) Puss..

J sa...

ps. du ska göra mer mål än valle!! go go go go!!! ;)