torsdag, december 04, 2008

floorballthursday.

Chefen (Österbo) ringde för någon dag sen och frågade om jag kunde jobba i helgen. Jag sa då till henne att jag inte kan jobba hos dem någonting förrän nästa vecka, eftersom jag har fått många dagar på det andra jobbet. Men vad händer då? Jo, de ringer idag igen och frågar om jag kan jobba i veckan. Hallå?! Hur många gånger jag ska man behöva säga att jag kan inte jobba förrän nästa vecka? Rikspuckon!

Nu står gröttallriken i micron (yes, jag gör gröt i micron) och snart plingar det. Det är ju torsdag så då är jag uppe tidigt (eller i alla fall tidigare än jag vaknat tidigare dagar) och laddar upp med en gröttallrik. Jag är laddad till tusen och hoppas på ett bra tempo så att jag får springa mycket. Behöver en genomkörare känner jag. Sen blir det kanske lunch med karln och hans vänner (ja, de är ju mina vänner också). Men sedan är det jobb igen. Som vanligt.

Inga kommentarer: