onsdag, december 17, 2008

done for today.

Återigen hemkommen från jobbet. Nu återstår endast två arbetsdagar till (om jag inte tar på mig någon fler), sedan är det slut. Får inte vara kvar och får därför börja om på ruta ett. Suger faktiskt rätt rejält, men jag får helt enkelt finna mig i det. Något som suger lite till är att jag var färdig med mitt redan efter elva, men satt kvar för att kanske PT hade någonting mer åt mig. Men det visade sig att så inte var fallet. Suck. Men å andra sidan, hur snyggt är det att åka hem redan kring elva när man har tid till ett? Men å den andra sidan (många sidor nu) så hade jag ju läst in det jag skulle (det fattades typ bara någon minut) så egentligen var jag ju färdig. Jaja, går inte att göra någonting åt så jag ska inte ödsla energi på det. Är inte så fasligt trött, så jag funderar på vad jag ska göra så att jag blir det. Hm...

1 kommentar:

Anonym sa...

varför e de slut sen med jobb där?