tisdag, december 23, 2008

the day before christmas.

Dan före dopparedan. Jag har sovit dåligt igen. Jag vet inte varför, men någonting är det som gör att jag inte riktigt kan sova. Hoppas att jag får sova bättre ikväll för annars kan morgondagen bli tråkig och en tråkig julafton hur roligt är det? Sitter just nu och dricker varmt vatten med citron för att lindra den här förbaskade halsen. Det är världens sämsta julklapp, men tydligen föll den på mig i år. Efter att vattnet är slut i muggen ska jag tvätta håret, väcka älskade och sedan fara in till stan tillsammans med andra sista-minuten-shoppare. Packningen blev inte gjord igår, men Micke tröstade mig med att vi säkert hinner det idag och då tar jag honom på orden. Så det är det jag ska göra idag. Ifall att ni undrade.

Inga kommentarer: