fredag, december 19, 2008

"calm ourselves?"

Dagen har börjat. Dock inte på bästa sättet, men den har i alla fall börjat. Somnade väldigt sent, typ fyra-fem? Jag vet inte exakt tidpunkt, men jag vet att det var senare än när jag la mig. Mycket senare. Vaknade kring halv elva och tänkte "nej, ska inte sova bort hela dagen idag". Klev upp och hann precis ta på mig någonting på kroppen när lillebror ringer. Kör in och möter honom för att lämna en madrass som mamma vill ha hem innan jul. Sedan väntar Coop för fröken. Citron, snus och halstabletter. Men hur kör folk? Hur parkerar folk? Hur beter sig folk med kundvagn inne på affären? Eftersom jag inte hunnit få i mig någon frukost och därför ingen snus (har bestämt att det inte hamnar någon snus under läppen förrän frukosten är i magen) så var dessa saker stooora irritationsmoment. Men jag överlevde och lyckades ta mig hem. Nu sitter jag med en tekopp och väntar på att ett avsnitt ska laddas hem. Puh! Micke tyckte jag skulle komma in senare på stan så att jag kunde lugna ner mig. Lugna ner mig? Jag är kooolugn!

Inga kommentarer: