tisdag, december 16, 2008

be beyond fatigue.

Jag jobbade på som bara den idag och blev så exalterad över att få åka hem en timme tidigare att jag helt glömde bort att logga ut från datorn. Haha. Andra gången, men det gör ingenting för det är ändå jag som ska dit igen imorrn. Galet hur guldfisken får fäste lite för ofta. Nu sitter jag i soffan och lyssnar på älskades prat med kompisarna på venten (yes, datanörd är bara förnamnet). Funderar på om jag ska äta en smörgås med korv på. Micke hade smakat korven som följde med i julklappslådan och sa att den var god, kanske man borde testa? Jag är skittrött, men vill inte sova. Haha, som vanligt. Jag är knäpp!

2 kommentarer:

J sa...

Hihi jag sitte rpå praktiken jag nu :P Och tjuvbloggar lite :p
Skojigt med julmat i julklapp Öp haha.. Hoppas du har det bra. Puss

J sa...

Åhh får du se det du din lilla fuskis :p hihi :)
Jaa gör nått tåt det du kan ju städa elelr baka, elelr nått annat skoj. haha! Hejs, kram....