torsdag, december 11, 2008

"... and she scooores!"

Innebandyn var kul idag. Tempot var perfekt. Dock tror jag att en förkylning ligger och väntar på att få bryta ut för halsen började ömma och orken var inte riktigt med från början. Gjorde typ tre mål också (tyvärr Jonna, Valle gjorde fler) så det var riktigt kul. Sen hade jag tänkt att jag och älskade skulle städa lägenheten och tvätta och göra husliga saker, men hur tror ni det gick? Precis. Inte alls. Han och Trocka spelade pingis istället och kvällens efterlängtade mysbad blir inte heller av, men nu har han lovat att det ska bli på söndag istället. Men jag vågar inte riktigt hoppas för jag vet hur han fungerar, ingenting är säkert.

Nu ska jag strax hoppa i ett par skor och gå ner i tvättstugan (ja, tvätten blir av i alla fall) och byta maskin, sen duscha av mig all smuts som samlats. Sedan får vi väl se vad som händer. Kanske åker vi och handlar eller så sitter vi vid varsin datorn och gör som mest ingenting. Vi har ett underbart liv tillsammans, jag och min älskade.

3 kommentarer:

J sa...

Okej. men tre mål var ju inte illa iallafall! :) Usch för husysslor (jag vill ha en Ful städerska ;) hihi. Ska läsa det övre inlägg, bye for now ;)

Unknown sa...

site web why not try this out you can try here find more info read this Discover More

Unknown sa...

e7f24g2t34 x8j32j9i85 r6s89n9z51 g8r19b7l30 g8m34q7p10 g7v96h3q13