torsdag, december 11, 2008

alone in the tub.

Jaha, blev ensam. Tydligen så är Trockas sällskap roligare än mitt. Men å andra sidan kan jag förstå honom, jag är så slut att jag skulle kunna somna vilken sekund som helst och hur kul sällskap är man då? Jag har bestämt mig för att fördriva min ensamma tid med att lägga mig i badkaret och se lite Vänner och bara ligga och slappa. Men risken finns att jag somnar, men då hoppas jag att jag märker om jag hamnar under vattnet, annars kan det sluta illa. Men innan jag kan lägga mig i badet så måste jag vänta på tvätten för det är ju inte kul för den som har bokat tiden efter mig om min tvätt ligger kvar medan jag sover i badkaret.

2 kommentarer:

Malin sa...

Yes, jag bloggar men det är inget jag skryter med. Nej, den där anisktslyftningen av bloggen blir nog inte av, den får nog spegla mig helt enkelt :D Tack iaf! Det var bra med förtydliganden där på slutet, det finns så oerhört många Anna i min direkta närhet. men nu har jag full koll på vem du är :D Hur är det annars då? Vad blir det över jul för er del? Du får ha det så bra! Kram

J sa...

Ja somna inte och sjunk ner, det vore super DUMT! Pussis..