tisdag, november 11, 2008

An Update.

Ja, jag vet att jag inte har bloggat på ett tag, men jag har inte riktigt haft lust. Men jag kan skriva några rader om helgen som var helt underbar. Fredag var det jobb, lördagen blev en heldag med världens bästa familj. Skrattade så jag fick ont i magen och det var så skönt att vi alla vara samlade (för en gångs skull), sen på kvällen fick jag äntligen älskade för mig själv. Myste hela kvällen framför tvn och jag är verkligen världens lyckaste att han finns i mitt liv.

Annars har det inte hänt så mycket. Ja, visserligen fick jag glädjande besked på mötet med min lärare igår, hon sa en inlämning till och jag tror att det är färdigt. Lät som musik i mina öron så nu ska jag ge järnet med de kompletteringar hon gav mig, så att jag kan slappna av resten av året. Morgondagen ska jag ge åt artikeln.

Har även kämpat med att skriva ett personligt brev (vilket jag suger på) för att söka ett jobb som kommit upp. Ska skriva ut allting ikväll på jobbet och skicka iväg det, så håll tummarna att det denna gång går vägen för mig. Vore den bästa julklappen någonsin.

Ja, det var väl det som har hänt sedan jag senast plitade några rader. Ska fortsätta dagen i soffan tror jag. Eller i alla fall tills älskade kommer hem för då måste jag handla, kylskåpet ekar och hur kul är det? Sedan väntar återigen jobbet. Jag är faktiskt glad att jag får jobba så pass mycket (dock hade det kanske varit roligt om det hade blivit någon dag mer) som jag ändå får, för jag behöver pengarna och någonting att göra....

För att sammanfatta ett ovanligt långt inlägg, just nu mår jag hur bra som helst. Jag är glad och lycklig över mycket, men speciellt glad och lycklig är jag över att jag får ha världens underbaraste i mitt liv, han är mitt allt.

Inga kommentarer: