lördag, november 01, 2008

Trick or Treat?


Här sitter jag denna lördagsmorgon med en tekopp och två smörgåsar, men jag fick nästan skrapa ihop så att jag fick frukost. Kanske dags att handla lite idag? Kunde som vanligt inte somna om när jag vaknade och var pissnödig imorse så jag låg och drog mig och kände värmen från älskade en stund, men tillslut sa magen att det fick vara nog med dragandet.

Promenerade de få meter hem och höll på att frysa rumpan av mig för det är inte särskilt värmande ute. Hann med att gå förbi bilen och stoppa in motorvärmaren så jag slipper bråka med den sen när stan väntar klockan 12. Orkar inte med så många motgångar idag när jag inte fick sova så länge som jag tänkt.

Har även tänt lite ljus här hemma, så jag tänkte dra mig tillbaka lite i soffan med min tekopp och mina (inte så roliga) smörgåsar och mysa med tända ljus och ett nytt avsnitt av Cityakuten. För en stund ska jag försöka glömma tankarna på dagen och bara njuta av att det är lördag och jag faktiskt ändå är ganska nöjd med tillvaron!

Happy Halloween!

Inga kommentarer: