torsdag, november 20, 2008

ten hours is not good.

Idag har jag hunnit jobba fem timmar och sedan spelat innebandy. Vi var inte så många så tempot var inte så jättehögt, men det var kul ändå. Sista tio minuterna var riktigt jobbiga, men så blir det alltid när det är "sista målet vinner" och ni kan ju aldrig gissa vem det var som satte det sista avgörande?!

Men jag är väldigt trött. Gick inte alls att somna så bra som jag trodde igår. Jag funderar på om det var för tyst, har ju som vant mig vid Mickes spelande vid sängdags, så igår när det inte var där så kunde jag inte somna. Så jag har väl typ sovit tio timmar på två dagar, hur bra är det? Men jag ska försöka hoppa i duschen innan jag lägger mig ner. För jag känner mig själv ganska väl och lägger jag mig ner i soffan finns risken att jag inte tar mig därifrån och det skulle inte vara så bra.

1 kommentar:

J sa...

Hehe nu har jag updaterat mig om din vecka också, skönt :) haha.. KOmmer du 5 typ på lördag till mig? ;) PUSS