torsdag, november 27, 2008

nu är det jul här i mitt hus.

Nu är jag färdig med julstöket. Hoppade dock över disken, orkar inte med den, men imorrn bitti måste den göras. Annars är gardinerna bytta, dukarna strukna och utlagda och 24 (!) ljuslyktor är utplacerade lite varstans. Kanske kommer bli en aning varmt men det struntar jag i, det är mysigt med ljus.

Strax ska jag packa en väska med en massa saker. Åker nämligen med tjejerna till Umeå imorrn. Det är tydligen någon ny rockbar (dock vet ingen var den ligger så det ska bli spännande) som har premiär. Ska bli kul att få lite miljöombyte. Men jag känner att packandet hinns med, så jag kan gott slappa en stund. Josh Duhamel väntar på mig... Nu känner jag värmen från ljusen, kanske får släcka några?!

1 kommentar:

Idipidipoo sa...

Ville bara skicka en massa massa kramar till dig Anna, alldeles för länge sedan nu! Tänkte faktiskt se om jag kunde ta en helg och komma upp i början av det nya året. Om jobbet och plugget tillåter, och naturligtvis om du har tid och lust!

miljoner kramar!!!