söndag, november 16, 2008

nice and calm weekend.

Söndag. Det har varit en lång helg. I alla fall känns det så. Men det beror nog på att det har varit en lugn och vit helg. Andra helgen i rad som ingen alkohol har runnit i mig. Det har varit väldigt skönt faktiskt, har inte ens varit sugen. Har hängt med Jonna hela helgen. Mycket trevligt och skrattanfallen har avlöst varandra. Vi borde inte få vara i samma rum, det blir mest kaos. Men roligt kaos naturligtvis.

Idag ligger jag i soffan (någon som är förvånad?) och ser serier (har börjat se Las Vegas från början) och bara tar det lugnt, som resten av helgen. Varför bryta ett vinnande koncept? Får se om någonting annat händer idag, annars så vet ni var jag är om ni vill mig någonting. Horisontalläge i min svarta soffa.

1 kommentar:

J sa...

Hihi, haha, hoho, hehe ;)