onsdag, november 19, 2008

nearly dead.

Jag är helt slut. Skulle verkligen inte förvåna mig om jag skulle somna när jag skrivit klart inlägget (ja, inte skulle det förvåna mig om jag skulle somna medan jag skriver inlägget heller). Men jag ska lägga mig ner och se vad som händer.

Har i alla fall varit på stan med Fia idag. Det var mycket trevligt. Var väldigt längesen jag umgicks med henne, så det var ett trevligt inslag i en annars ganska trött och seg dag. Efter stan gick jag till restaurang Mickes igen och även denna dag blev jag serverad god mat. Ibland har jag ganska tur.

Men nu orkar jag inte skriva någonting mer. Ska lägga mig ner och se klart avsnittet jag såg när Fia ringde, sen får vi väl se om dagen slutar i soffan eller om jag hinner se hunkarna i Roomservice. Allt kan hända. (Puh, jag klarade mig i alla fall igenom inlägget!)

Inga kommentarer: