måndag, november 17, 2008

my private restaurant.

Är precis hemkommen från den mycket mysiga och delikata restaurang Mickes. Gratis och mycket god mat får man där. Men jag vet inte om vem som helst får komma dit, men om ni är sugna på maten kan ni ju alltid fara dit och fråga?!

Annars är huvudvärken kvar, dock lindrade den sig litegrann av maten, men jag ska fortsätta liggandet i soffan och hoppas att det blir bättre. Jag tänkte avsluta med en lista från Jonna, bara för att jag känner för lite tidsfördriv.

Klädsel
Vad har du på dig idag: Svarta strumpor, turkosa mjukisar, vitt linne och min oerhört mysiga rutiga munkjacka.
Vad använder du just nu för skor: Just nu är jag inomhus och inomhus använder jag inte skor!
Favoritfärg på kläder: Beror på humör.. Men kanske att lila är en favorit just nu.

Senaste person som
Sov i din säng: Micke, vem annars?
Du pratade med: Micke
Du gick på stan med: Jag kommer inte ens ihåg när jag var på stan senast så knappast kommer jag ihåg vem som var med mig.
Skällde på dig: Ingen aning.

Senaste
Låt du hörde: Hm... "A Little Less Conversation" (eller vad den nu heter) med Elvis.. Det är vinjettmusiken till Las Vegas
Film du såg: Disturbia, med Micke förra helgen.
Mat du åt: Korv med mos
Kram: Micke
Puss: Micke
Känslan: Huvudvärk, huvudvärk och lite mensvärk.
Resan: Hem till mamma förra helgen, om det räknas, annars var det längesen.
Dröm: Drömde om Las Vegas inatt.. Haha...
Boken du läste: Hm... Anna Janssons Må Döden Sova.
Personen du träffade: Micke
Personen du pratade i telefon med: Ylva (chefen på Österbo), hon ringde och väckte mig i morse.
Personen du fick sms av: Jonna.
Gången du åt en 7-eleven korv: Det var längesen.
Gången du var utomhus: För en liten stund sen, när jag gick från Micke hem till mig.
Gången du sov: Inatt.
Saken du köpte: Skinka, gurka och juice. Igår.

Om dig
Namn: Anna
Ålder: 24
Smeknamn: Har inget. Eftersom jag heter det jag heter är det svårt med smeknamn.
Sysselsättning: Just nu bloggar jag.
Bra egenskaper: Fick höra från en pensionär idag "du är alltid så glad", så jag får väl säga det då.
Dåliga egenskaper: Lat.
Linje/klass: Äntligen färdig journalist!
Hårfärg: Numera brunett
Ögonfärg: Gröna
Skostorlek: 39-40

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag snor din lista, den var så skojig och jag har tråkigt! :D

J sa...

Alltså min lista gör ju succe, jag har kommit på hemligheten med listor: att man inte ska tviiinga folk att göra dem ;) Folk gör dem hellre frivilligt! :D Skoj att läsa.. HIhi.. Puss och godnatt!