onsdag, november 26, 2008

love and the city.

Blev inge julpynt idag. Eller inte än åtminstone. Blev en heldag på stan med älskade istället. Det händer inte så ofta så jag kände att julpyntet får stå åt sidan en stund. Det var väldigt mysigt, men kallt. Vintern kom helt plötsligt så fort... Men däremot har jag hämtat jullådan och det var inte det lättaste. Den har nämligen stått i Mickes förråd och den var tyngre än jag hade tänkt. Sedan att man inte längre kan gå rakt över till mig, utan måste gå runt gjorde inte saken bättre. Men nu står den här, redo att packas upp. Dock är mina armar mindre glada. Men det är sånt som händer.

Ska strax gå tillbaka till Micke. Maten står i ugnen och han står och diskar (kors i taket). Så jag ska äta lita god middag (fiskgratäng), sen kommer säkerligen Micke sätta sig och spela, då passar jag på att gå hem igen för att börja med julstöket lite smått. Det har varit en bra dag och jag känner att det har varit många bra dagar på sistone. Är inte livet underbart ibland? Sedan att jag har världens bästa att dela dagarna med gör absolut inte saken sämre. Jag älskar den människan!

Inga kommentarer: