söndag, november 23, 2008

a lot of snow.

Fattar ni hur mycket snö som kommit? Inatt när det var dags att åka hem från krogen snöade det lapphandskar och idag har det fortsatt. Det har snöat - och blåst - så det är snö på fönstret. Om jag inte visste att det är långt ner till marken hade jag nästan trott att det snöat så mycket att det når ändå upp till fönstret. Tokigt.

Är annars bara hemma på lite depåstopp. Ser lite på snyggingen i Las Vegas innan jag ska tillbaka till Micke, för jag vill inte sova hemma inatt. Det är inte lika kul. För här hemma är det ingen som kommer och lägger sig bakom ryggen och pussar mig på axeln och det är så mysigt när det händer. Visserligen har jag ju Fluffy, men han har sovit väldigt mycket på senare tid så jag är inte säker på att jag kommer få någon närhet och kärlek av honom längre. Tråkigt, men sant!

1 kommentar:

J sa...

Mmm har verkligen kommit mkt snö.. men mysigt ;) Jamen så trevlig att du ska dit och mysa. jag ska skriva cv nu sen sängen ;) PUSS