lördag, november 15, 2008

let's start this day,

Ja, då var det lördag då. Gårdagen spenderade jag med Jonna. Helt galen kväll. En massa godis och jordnötsringar (jävla ringar!), Idol-framträdanden och norsk karaoke. Helt galet, helt enkelt! Men kul var det. Någonting händer när jag och Jonna hamnar någonstans tillsammans. Först är vi totalt vimsiga och flummiga för att sedan bli trötta och sega. Men underbart!

Idag har jag inga planer. Ja, förutom frukosten då, men sen är det tomt. Borde dock ta en sväng med dammsugaren och sedan även umgås med diskborsten för det börjar se förtaskigt ut här. Så kanske att jag tar en sväng efter frukosten för att känna mig lite duktig idag i alla fall. Men efter det är det tomt, alldeles tomt. Men det tomma behöver nödvändigtvis inte vara där, det kan gå fort att ändra på. Bara så ni vet!

Inga kommentarer: