tisdag, november 04, 2008

I Got the Flow.

Nu ångrar jag verkligen att jag tackade ja till att jobba idag. Jag har börjat skriva ner intervjun och försöker få in allting i en artikel och jag känner att jag har motivation och ett flow, men detta kommer att brytas på grund av arbetet. Nu måste jag göra lite lunch så jag ska slippa svälta ihjäl och sedan är det bara att dra sig mot badhusparken.

Men jag hoppas att mina tankegångar inte försvinner, för det vore skönt om jag kunde fortsätta skriva när jag kommer hem igen. Det har hänt förr, men många gånger har jag glömt tankarna och tappat motivationen. Men ni får gärna hålla en tumme att det går lika bra senare i eftermiddag.

Annars kan jag säga att trots att intervjun var tidigt som attan var det en bra intervju. Jag fick mycket information och han var väldigt trevlig och trots att han egentligen bara hade en halvtimme att ge mig, satt vi lite mer än en timme. Jag kanske är ganska charmig ändå!

Inga kommentarer: