lördag, november 22, 2008

goodmorning, wonderful morning!

Idag har jag haft en underbar morgon. Vaknade kring tio (kissnödig, som vanligt), men jag la mig ner igen sen och bara låg och njöt av livet. Älskade vaknade efter en stund och vi bara låg där och myste och lyssnade på Enya. Tre timmar senare somnade han och jag blev hungrig. Men det var en helt underbar morgon och jag är så imponerad att jag klarade att ligga kvar så länge (brukar bli väldigt rastlös).

Nu ska jag strax hoppa i duschen för att sedan göra mig färdig för fest. Tjejfest hos Jonna ikväll. Men eftersom jag har haft två vita helger i rad (plus igår) så känns det konstigt att fara på fest, men känslan kommer säkert försvinna. Dock ska jag inte stressa någonting idag, för jag vet hur jag blir om jag börjar stressa. Jag ska bara ta det lugnt och njuta av livet, så faktiskt är helt underbart!

Inga kommentarer: