torsdag, november 13, 2008

Back Off, If You Don't Have Some Good News.

Efter att ha sjukanmält mig, gick jag över till den bättre sängen och la mig. Sov tills ungefär en halvtimme sen. Men om det är någon bättring, vare sig med sömnen eller ryggen vill jag inte påstå. Men jag kan ju inte sova hela dagen för det.

Nu väntar jag på att äggen ska koka klart så att jag kan få mig lite frukost i magen. Sen ska jag se om inte ordföranden är inne på sitt kontor så att artikeln kan få bli färdig. För idag orkar jag inte med mer motgångar, jag är redan på ett uruselt humör och fan om det kommer något som gör det värre!

(Snön ligger kvar. Det är faktiskt väldigt fint!)

2 kommentarer:

J sa...

oj oj inge skoj då ryggen protesterar :S Men desto roligare men jobbansökan ;) Hoppas det går bra, håller tummen för dig gumman :) Gör annars idag då?
Btw, blev inspirerad av din fina omgörning, ska nog höst göra om på min sida också :)Har alldeles för ljust!! PUSS

J sa...

whaaaat.. hunni göra om igen..:P