måndag, oktober 20, 2008

Work, Work!

Jag har en sån tråkig huvudvärk. Lite småmolande och det är inte kul. Men jag tror det beror på vädret. Eller cykelturen till skolan. Det är rätt fantastiskt att jag alltid har motvind när jag cyklar, både dit och hem. Är inte det rätt fantastiskt?

Ska strax äta någonting för det väntas jobb ikväll igen. Men inte tidningsläsning, utan det andra jobbet. Jag önskar att jag inom en snar framtid får ett jobb och inte två. Det är jobbigt, men jag måste ju för att ha råd att leva. Sen är det ju bara fem timmar och jag hinner sluta långt före jag skulle ha gjort om det varit det andra jobbet. Så lite positivt finns det att hämta.

Imorrn har jag bestämt mig för att städa. Det ser ut som en tornado har varit i lägenheten. Saker överallt och disk hela köket (kanske en liten överdrift). Hur kan man låta sig själv leva på det här sättet? Ofattbart. Nej, nu ska jag gå och slå igång ugnen så att jag hinner äta innan jag måste cykla till jobbet. Undra om vinden har vänt?

1 kommentar:

J sa...

Haha inte lätt med motvind :P