tisdag, oktober 21, 2008

Where's My Man?

Städningen har gått bra. Disken är borta ur diskhon och jag kan säga att det verkligen behövdes, det luktade inte gott när jag lyfte upp allting. Äckligt. Kläderna är invikta, men jag vet att det kommer ligga kläder överallt om bara några dagar.

Nu väntar jag bara på att Micke ska sluta jobba så att vi kan hjälpas åt med hyllan som har legat på golvet alldeles för länge. Sen ska jag dammsuga och även skura av golvet för det var längesen jag gjorde det. Humöret är oförändrat, men ändå lite bättre. Svårt att förklara, men det har inte hänt så mycket som har gjort mig arg och det är ju bra. Ja, förutom att jag råkade gå in i dörrposten när jag skulle gå ut från köket (fråga mig inte varför) och örat kom i kläm och det var inte skönt.

Var är Micke? Jag vill dammsuga och det är ingen idé innan vi skruvat färdigt. Sen tror jag att jag ska fylla på kylskåpet idag så att jag slipper få ångest varje gång jag öppnar det och inser att det är ledsamt tomt. Det känns ju som om jag är hos Micke...

Inga kommentarer: