söndag, oktober 12, 2008

Welcome To My Boredom.

Idag har jag dammsugat, städat garderoben och bytt gardiner. Sedan har jag även ätit en mycket god middag. Kycklingfilé med persiljesmörsfyllning, pommes och beasås. Mumma! Men nu har jag tråkigt. Inget att göra och med ett sötsug med stort S. Men sötsuget ska jag försöka övervinna, för godis har jag ätit nog känns det som. Men känner jag mig själv rätt så kommer jag snart gå över och hämta bilen och fara och handla onyttigheter. Hopplös!

Min ljudbok är inne i ett spännande skede, men när jag lyssnar måste jag ha någonting att göra och jag har ju redan städat hela lägenheten, så jag vet inte om jag orkar lyssna just nu... Åh, varför kan jag aldrig skriva roliga saker?

1 kommentar:

J sa...

haha, det är inte lätt då man är sugen på nått :P Hoppas du klarar det. NU ska jag se lite tv, ha det! Kramar..