lördag, oktober 18, 2008

The Two Drunks.

Så där ja, nu var den här arbetsdagen över. Nu är det inte arbete förrän måndag klockan 16.00. Skönt. Halsen är lite raspig av allt läsande, men det har gått bra och tidningen skickades iväg utan problem och det är ju alltid positivt.

Nu sitter jag här och bloggar och funderar på om jag kanske borde gå på toaletten för blåsan känns lite full. Sen kanske jag ser någon rolig serie innan det är dags att hämta två fyllon från stan. Jag vet åtminstone att en av dem är ett fyllo just nu, det hörde jag när jag pratade med honom för en stund sen och om jag känner den andra rätt så är han också ett fyllo. Trevligt!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha var nog TVÅ fyllon.. :) tack för att du skjutsade P, han skulle ringa mig annars!! Ses ikväll nu ska jag jobba vidare! Hör av dig om kärleksmiddag med oss eller karln ;) PUSS