torsdag, oktober 30, 2008

Once Again I'm Challenged.

Alla dessa utmaningar, börjar de inte se likadana ut? Hursomhelst så blev jag utmanad av Jonna (vem annars?) så jag får väl göra som hon säger (man vill inte hamna på kant med den människan) och jag ska försöka komma på saker som jag inte nämnt förut, det borde inte vara några problem.

Reglerna är följande:
Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem

  • Varje gång jag har duschat måste jag snyta mig, det är helt sjukt. Varenda gång jag kliver ut ur duschen måste jag börja med att snyta mig.
  • Ge mig ett citat eller en händelse ur serien Vänner och jag kan berätta hela avsnittet, vilken säsong och vad avsnittet heter.
  • Jag är rätt duktig på att lära mig en låttext. Det krävs oftast inte många lyssningar så sätter sig texten och tyvärr brukar låten fastna ganska rejält också och det kan bli lite jobbigt, när jag sjunger på samma sak hela tiden.
  • Jag har världens sämsta motivation, men om jag väl kommer över tröskeln och verkligen sätter mig och gör saker (gäller oftast plugg) så blir det gjort, men jag har svårt att komma över tröskeln.
  • Jag är rätt bra på att prata före jag tänker. Speciellt när jag har druckit, många gånger har jag sagt saker som jag kanske skulle ha tänkt en eller två gånger innan, för mina ord kan ibland misstolkas i andras öron.
  • När jag var liten hade jag tapetserat mitt rum med Backstreet Boys-affischer, hade över 200. Jag har fortfarande kvar allt som har med dem att göra nere i förrådet. Äger alla skivor och kommer fortsätta köpa skivor så länge de släpper skivor, för Backstreet Boys kommer alltid vara mina husgudar.
  • Jag kan bara snusa på vänster sida. Om jag lägger in en snus på höger blir det konstigt, den sitter inte riktigt på plats. Kan ju i och för sig bero på att jag har ordnat en riktigt fin snusgrop på vänstersidan, men det går bara inte att använda högern till detta ändamål.
Jag utmanar:
Sushi
Jenny
Petra
Jessi
Kicki
Kristin

Kan tyvärr bara komma på sex stycken som jag kan utmana (alla andra har typ redan blivit utmanade).

1 kommentar:

Anonym sa...

Ohh så roligt :) haha kul att du gjorde den även om du tyckte det var samma.. Men det är lugnt, jag ytmandade ju några som fått den men ej gjort den ;) PUss, Skoj helgen... Hoppas kläderna går bra :) hihih!