fredag, oktober 31, 2008

My Ugly Phase.

Jag är inne i en mycket otrevlig fas. Mår inte bra och tänker alldeles för mycket. Tycker inte om när den här fasen infaller (den brukar komma då och då) för jag har nog svårt att sova i vanliga fall och när det är så här blir det ännu svårare. Vaknar flera gånger om nätterna och har svårt att somna om.

Det är därför jag är vaken nu. Kunde inte somna om när Micke for på jobbet. Tankarna maler alldeles för mycket och jag tycker verkligen inte om det. Speciellt när jag har dåliga erfarenheter, för sist jag hamnade här slutade det inte så bra och jag orkar inte riktigt med det igen.

Ska koka mig en kopp te och bara ligga i soffan och försöka skingra tankarna en aning. För jag blir alldeles snurrig av allt som far runt, runt, runt...

1 kommentar:

Anonym sa...

läste nånstans om att då man grubblar så mkt att man inte kan sova, ska man skriva ner det man grubblar på, sak för sak, å sen skriva ner lösningar till dem. å hittar man ingen lösning så ska man försöka tänka "det här kan jag ändå inte påverka så därför ska jag sluta tänka på det".

lycka till. kram!