fredag, oktober 24, 2008

It Drives Me Crazy!

Alltså, jag kan inte ha det på det här viset. Det är ohållbart. Kan inte vakna upp och känna så här. Det går bara inte. Jag blir galen!

Naturligtvis talar jag om det jag alltid talar om när jag är på dåligt humör (i alla fall de senaste gångerna), min j-vla säng! Jag kan inte vakna upp varje morgon som jag sovit hemma och känna att min rygg inte längre vill vara med, det går bara inte och jag kan ju inte sova hos Micke varje natt heller (även om jag skulle vilja för det är grymt mysigt att ligga bredvid honom) för jag har ju min egen lägenhet som jag faktiskt betalar för och därför borde vara i. Suck, suck, suck!

Vilken tur att det är fredag och när det är fredag så kommer det nya avsnitt att se. Det är ju i alla fall någonting bra med idag. Suck, suck, suck!

1 kommentar:

J sa...

Usch vad jobbigt med ryggont pga säng-j**vlar!! :S
Hehe tack du är såå söt och snäll :) Ska bli skoj.. Åhh Greys ikväll, najs! PUSS!!