lördag, oktober 18, 2008

Hoping For Tenderness.

Hittills kan jag säga att det inte är någon bra dag. Nacken är stelare än någonsin och jag känner mig smått förvirrad. Om förvirringen beror på dålig sömn eller bara allmänt att åldern börjar ta ut sin rätt har jag ingen aning. Men om jag skulle gissa så är det nog snarare det första.

Ikväll är det tjejfest på gång. Men som det ser ut nu så är jag osäker, men säkerligen släpper den lilla spärren i nacken efter en varm dusch. Annars får jag helt enkelt acceptera att tjejfesten får klara sig utan mig, hur nu det skulle se ut, men a woman's gotta do what a woman's gotta do! Jaja, ska se lite nya avsnitt som kom hem igår och sedan gå i duschen och håll tummen att jag kommer ut därifrån mjuk och smidig... Åtminstone i nacken, det är ju ingen mirakeldusch jag har!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så snälllt av dig.. Puss hörs snart :)