onsdag, oktober 15, 2008

Balls of Chocolate.

Nu har jag gjort vad jag kunnat i pluggväg. Nu väntar jag bara på mötet på måndag så jag kan slutföra artikeln och sen fira att det äntligen är över. Det är ganska konstigt, jag har ingen motivation till att plugga, men när jag väl sätter mig och börjar blir jag riktigt sugen, det är synd att jag inte sätter mig ner oftare för då hade jag varit klar för länge sen. Men som jag brukar säga, bättre sent än aldrig!

Nu ska jag fira min duktighet med att baka lite chokladbollar. Mums! Sen får vi se vad som händer, skulle vilja ta med min underbara karl på någonting kul, men känner jag honom väl (vilket jag gör) så kommer det att möta motstånd. Men försöka kan man ju alltid. Men nu ska jag kladda ner händerna en stund.

2 kommentarer:

J sa...

men så bra då stämmer det ju :) hihi, ohh chokladbollar! :) not a bad idea..

vad ska du göra ikväll annars?? Kramsikramsii ;) haha!

J sa...

för visst är de innebandy ikväll, ska de dit tror du?