fredag, september 05, 2008

The Woman of the House.

Nu regnar det igen. För vilken dag i ordningen har jag glömt bort, men idag är det inte lika jobbigt. För idag är det en inne-dag för fröken på Durrnäs. Lägenheten ser ut som fan, tvättkorgen var full med kläder som borde vara rena och ligga i garderoben och disken har förökat sig avskyvärt mycket.

Så nu ska jag in och ta tillbaka mitt kök. För ingen ska komma och ta mitt fina kök ifrån mig. Ingen!

17 dagar nu.
Idag säger jag grattis till morfar (92) och Jocke (26).

1 kommentar:

J sa...

Hej :) Vad roligt med jobbar erbjudandet! Hälsa och gratta jocke. Nu behöver du ju inte skicka internet längre för nu har jag det ju själv :D Hoppas alla har det bra där hemma,händer det nått skoj till helgen?? BTw tråkigt med regn och slask.. Hoppas det går om :) PUSS