tisdag, september 02, 2008

Wireless.

Nu är jag äntligen trådlös och det funkar bra. I alla fall hittills. Så skönt att slippa den där långa sladden som förföljer mig när jag vill flytta på mig. Skönt.

Sen har jag handlat annat också, men nu får det vara slut på shoppandet för ett tag. Pengarna ska sparas till IKEA, sen efter det får vi väl se hur mycket pengar som finns kvar på kontot. Men innan IKEA; INGE MER SHOPPING!!!

Jaja, jag har ungefär 40 minuter innan det är dags att åka iväg på jobbet, så jag ska slappa i soffan en stund, måste smälta kycklingmålet som jag slafsade i mig på Sunes, annars kommer magen bli ännu värre och det vill jag då verkligen, för det är nog dåligt som det är. Inte kul.

Nu är det 20 dagar kvar!

1 kommentar:

J sa...

Åhhh, skicka lite trådlöst internet till mig på Åland!! Jag håller på att gå under.... -snyft-

Hoppas du har det bra där hemma :) Puss, miss U!