måndag, september 29, 2008

Unwanted Monday.

Idag känner jag egentligen inte för att vara vaken. Jag känner egentligen inte för någonting. Börjar bli måttligt less på att inget av jobben ringer. Hur många dagar ska jag behöva gå här och dra fötterna efter mig? Gaaah!

Dock har jag någonting att se fram emot i veckan. Eller egentligen tre saker. Imorrn kommer Jonna hem och det är inte en dag försent. En hel månad har jag varit utan denna underbara friska fläkt. Sedan ser jag fram emot lördag. Då är det födelsedagsfest med cocktailtema. Sjukt roligt ska det bli, men å andra sidan ska jag inte tänka så mycket på festen för det är alltid då som det blir pannkaka. Trots att dessa saker är saker som är värda att se fram emot, får de tyvärr acceptera att de hamnar på plats två och tre på min lista. För på första plats kommer; palt. Min svärmor har ju lovat att bjuda på palt (som min födelsedagsmiddag) så i veckan är det äntligen dags för palt. Har inte ätit denna utsökta delikatess på över ett halvår och det är alldeles för länge.

Men tillbaka till idag. Kan man spola fram tiden? Den här måndagen vill jag inte ha. Någon som kan radera?

1 kommentar:

J sa...

Haha brädad av palt alltså, är det så jäääkla gott?!

Suck att du jobbar ikväll, jag tänkte ju titta föri och se hur du har det i lyan? ;) SUCK!

Jaja vi ses väll snart iaf :) PUSS!