onsdag, september 24, 2008

To Say is Not To Do.

Igår somnade jag före klockan tolv och det har inte hänt på mycket, mycket länge. Men eftersom jag var helt slut var det inte så svårt att gå och lägga sig så tidigt. Men dock vaknade jag ju ganska tidigt imorse så den här dagen kommer nog bli lite lång och med tanke hur tråkigt jag hade igår måste jag verkligen hitta sysselsättning hela tiden.

Men jag har faktiskt saker som måste göras, som jag som vanligt skjutit på, men då är ju idag en ypperlig dag att ta itu med alla dessa saker. Men att säga att jag ska göra dem är så mycket lättare än att göra dem. Men jag ska göra mitt bästa. Först ska jag dock äta frukost, för annars orkar jag ingenting!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hehe hoppas det går bra med din outrättade saker :P Jag ska nog börja med mitt arbete snart, suuck :s men men det måste ju göras! PUSS..

Anonym sa...

hehe hoppas det går bra med din outrättade saker :P Jag ska nog börja med mitt arbete snart, suuck :s men men det måste ju göras! PUSS..